از عشق بیذارم

 تنفر از عشق

 

از عشق بیذارم


چگونه می توانم برای خودم زنی لایق پیدا کنم؟

مادر پاسخ داد:
نگران پیدا کردن زن لایق نباش ؛
روی مردی لایق شدن تمرکز کن ....



نظرات شما عزیزان:

خــاتوלּ
ساعت19:35---16 مرداد 1395
تو یادت نیست
ولی من خوب به یاد دارم
برای داشتنت دلی را به دریا زدم
که از آب میترسید...


#سیدعلی_صالحی


مليكا
ساعت15:48---3 خرداد 1394
سلام
شناختي؟ اگه شناختي بيا وبم
دمت گرم هر جوري بود وبتو پيدا كردم خيلي قشنگه


یسنا
ساعت22:24---1 خرداد 1394
وبت عالیه.......بازم بیا و نظر بده...
پاسخ:چشم


ܨܓܨ♥♥בפֿـترے اَز جـنـس بآرآטּ ♥♥ܨܓܨ
ساعت20:57---26 ارديبهشت 1394
دلتنگم
و این درد کمی نیست
که پشت هیچ خط تلفنی
صدای تو نیست...!
پاسخ:درکت میکنم


kamya-r
ساعت14:33---20 ارديبهشت 1394
سلام وبلاگ قشنگی داری

اگه برای وبلاگت میخای اپلیکشن اختصاصی اندروید داشته باشی میتونی بهم خبر بدی
این اپ روی موبایل و یا تبلتای اندرویدی نصب میشه و مخصوص وبلاگ خودته که آخرین مطالب ارسالیتو به نمایش میزاره
وقتی مطلب جدید میزاری نوتیفیکشن میده
اگه چن تا وبلاگ هم داشته باشی همشو یجا با اسم خودشون داخل همین نرم افزار میتونی داشته باشی

و در آخر قیمتشم خیلی خیلی ارزونه
در حد 10هزار تومن

وایبر: 09374074723
لاین: kamya-r


مهدی59
ساعت15:27---14 مهر 1393
کرم از دخترست دیگه تا پسرا اون اون جوری نگاه کنن اگه دختره چادر داشته باشه پسراهم کاری به کارش ندارن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ساعت 14:5 توسط arsalan: